Tävling hos Bobby

Jag är med och tävlar om en makeover samt andra fina saker hos kändisfrisören Bobby.

Har hemska bilder på mitt hår från förr i tiden när det var gult och svart.
Men jag sitter inte hemma nu så det får bli på min nuvarande frisyr som inte är så vacker den heller.
Slitet och utväxt som heter duga.








Min frisyr just nu är värst för att jag har en hemsk utväxt, torrt och slitet hår.

Jag vill vinna därför att jag har aldrig varit riktigt 100% nöjd med mitt hår någon gång.
Det har aldrig känts bra.
Och så vill jag ju bli lite fin inför våren/sommaren 2009 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vacker. jag vill ligga med dej

2009-04-30 @ 22:42:57
Postat av: Caroline.

Jag jobbar inom vården.

2009-05-05 @ 12:08:45
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Mirry

Hej!



Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-08 @ 13:45:29
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0