Long long time ago...

MINNEN DÖR ALDRIG!!!

44467-44
Skördefesten 13/10 2006
Sara Emma Hanna

44467-45
Nivå!
Annen Linnéa Emma Hanna

44467-42
Förfest hos Emma!
Linnéa Emma Hanna My

44467-43
Förfest hos Emma igen!
Hanna Emma



Visst är det roligt med minnen?! Speciellt om dom är bra :)
Jag tycker att minnen är bland det bästa&finaste man kan ha!
Om man mår dåligt så kan man alltid tänka på alla fina minnen man har så blir allt mycket bättre!
Jag kommer samla på mej massor med minnen under min tid här på jorden. Som jag kan sitta och tänka på när jag är gammal och grå. Så kan jag berätta om dom för mina barnbarn också. Om hur det gick till när mormor/farmor va ung =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0