Strandbaden!

Va och bada där med Elin idag. Det blåste som faan, men det va skönt i vattnet iaf :D
Å på lördag kommer Elin hit så ska vi grilla och mysa! Och sen ska vi fram, det är juh Hedesunda cityfest! Yeah! Men man måste nog va uppväxt här om man ska kunna uppskatta det lika mycket som vi gör. Det är juh typ som en ända stor släktträff!

Nästa år ska jag söka jobb i ett travstall! Vill börja med hästar igen, jag saknar det! Men jag vill hålla på med trav och monté nu, vill prova på nått nytt. Å jag tycker faktiskt att det är skitkul med trav.
Iofs så kommer jag nog ha ganska kass lön å usla tider, men så länge man trivs med det man gör så ska det väl inte vara nå problem! Eller?!
Vill vara i ett kallblodsstall iaf. Är mer för kallbloden jag! Fast jag gillar varmbloden också! Jag ska köra med kallblod å rida monté med varmblod. Trorjag... Det är sånt som märks! Men det lär väl dröja några år innan jag ens kan börja tävla så... Men den som väntar på nått gott, väntar (alltid) aldrig för länge!  =P

Simma lugnt Sverige!!

I LOVE YOU SIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0