Big Brother Danne & Ön

44467-38
Autograf av Big Brother Danne ;D På min arm!! Hihi!

Va på Ön i Hedesunda igår! Va sommargala. Date, Arvingarna och Svenne Rubins va där! Hade tok-kul, å det va packat med folk!! Träffade Tork-Thomas & Carro R från stallet! Hihi! plus några andra nytorpare! Hihi! Åkte dit ensam, men man behövde verkligen inte känna sej ensam där, träffade massa folk man kände å sånna man inte sett på aslänge!
Men det bästa av allt va att jag fick en autograf av BB-Danne!! De ni... Kan ni fatta att han va i Hedesunda?! Å alla som har så mycket fördommar om hedesunda! Haaaa!! Han va mycket kortare i verkligenheten! Så va han juh skitsöt också såklart ;D Hihi!
När pappa kom å hämta mej så körde vi hem några andra också, plus en fyllekärring som fick sitta på flaket =P Haha, så somnade hon där också! Snacka om pinsamt! Så vart hon värsta smutsig av att sitta där, så jag sa att hon lära nog hem och tvätta nu =P Men hon sa att hon älskade mej och chaffisen (pappa) Ojojoj, snacka om pinsamt, hon va juh fan över 40 bast! Haha
En helt otroligt lyckad kväll!


Vad har jag gjort?! Om jag har gjort nått fel så sorry! Men det har jag inte! Å om Du vill skylla "det där" på mej så fine! Det var iaf inte mitt fel!! Det vet Du också...



Kommentarer
Postat av: mange_lee

Han kommer ju från Hedesunda från början ju:P

2007-05-03 @ 13:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0