Break you

44467-39

Känns egentligen ganska meningslöst att skriva i min blogg, för den enda som läser den är Linnéa! Det är iaf någon. Iofs skriver jag aldrig något intressant, men iaf!
Jaja, sitter hemma och är sjuk nu. Skulle egentligen ha jobbat, men jag har feber! Är inte roligt att ringa å sjukanmäla sej när dom får en att kännas sej som en svikare.. Men men, är man sjuk så är man! Det är inget jag kan styra över!

Springer en lös hund här borta för fullt, försökte hitta han men ikke! Hoppas han inte blir överkörd bara, sånt är hårt! Dessutom så är hunden SÅ himla söt också :D


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag är iaf en trogen läsare Hanna. Men skriv för din skull, inte andras :) Så gör ja iaf. Jag måste skriva, sen om folk läser eller ej är oviktigt ^^ För mig iaf :) Puss puss

2006-07-29 @ 23:03:59
URL: http://vintervila87.blogg.se
Postat av: elin

Jag läser din blogg Hanna :P haha. Men jag tycker oftast att kommentarer är överflödiga. Puss

2006-08-19 @ 19:20:27
URL: http://niidju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0