Sorry!

44467-37
Vadå ful?! Haha!

Förlåt till alla som jag gjorde oroliga igår! Det va inte meningen, men jag råka somna! Det ska aldrig hända igen! Men jag förstår att man blir orolig när ens dotter ringer klockan 02:00 å säger att hon får skjuts hem, sen när man går å kollar hennes säng klockan 06:00 på morgonen så är hon inte är där... Mamma&pappa hade ringt till Stefan, Sophie, Leffe och Emma M (för hon trodde det va Stefans nummer) dom hade tillochmed ringt till polisen =S eller dom stog i kö eller va hon sa. Vaknade iaf typ halv sju å såg att jag hade typ 40 missade samtal, så jag ringde upp på en gång, så kom pappa och hämta mej! Mamma grina när jag kom hem! Förlåt! Om jag bara hade skickat ett sms eller nått å sagt vart jag var och att vi skulle kolla på film, då hade det aldrig behövt bli såhär.. Men men, man lär av sina misstag! FÖRLÅT!!

Emma ringde mej klockan nio imorse!
"VART ÄR DU?! Jag är hemma och sover!! Va bra!! PUST!!!"
Det är när sånt här händer som man vet vilka som verkligen bryr sej <3
Inte för att det ska hända igen, men iaf :D

Emma&Jag skulle ut idag också, men när vi kom till gävle så va alla krogar stängda, utom Goya å där kommer vi inte in!! Så vi gick en runda på stan, sen åkte Emma hem! Jag gick till Jackpot och prata med Martin! Så sa han; om du hade sagt att du brukar jobba där så hade du nog kommit in, om vakten känner igen dej (men det gör han nog för vi har pratat massa) Men Emma då?! Då skulle du sagt att hon va med dej så hade ni kommit in båda då... Kanske! Skulle va värt ett försökt iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0