Stora damen snart! hihi!

44467-32

Jadu.. Klockan 00:07 är jag inte längre 18 år. Då är jag 19 bast! Stora damen liksom!
Iofs är 19 ganska meninglöst att fylla, det händer inte så mycket då. Sista tonåret, sen är det över förgott! Ojoj, det är inte klok va tiden går fort. Känns som om jag va 9 år igår. Det va tider det! Men jag har varit med om mycket bra saker under mina snart 19 år som jag har levt. Har upplevt en hel del. Både bra & dålig saker. Oförglömliga och glömliga minnen har jag samlat på mej också. Fast det abslout bästa under mina år är Nytorp, Elin B, Familj & Nära&Kära. På Nytorp träffade jag dom roligaste vänner man kan tänka sej ha. Dom är underbara helt enkelt. Elin träffade jag innan vi började åttan på Solängen, hon är den bästa vän jag har! Hon betyder mycket! Familj & Nära&Kära står alltid nära en, dom har alltid funnits där i vått&torrt. Guld värt!
Så alla ni som har gjort mina 19 år underbara, tack <3 Hoppas ni fortsätter med det i många år till!
Jag älskar er!
Puss!


Hanna Cecilia Larsson
Den 4 Juli 1987 klockan 00:07




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis Hanna :D

2006-07-04 @ 16:23:14
URL: http://vintervila87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0