Long time ago..

44467-19
Jag Emma Emelie

Oj oj oj, det va länge sen det där.. På den gamla goda tiden kan man säga! Men kul hade vi ;D Det tycker iaf jag! Hihi! Men men, allting går juh vidare!

Idag har jag varit på Gysinge marknad med Elin, å det är samma saker som alla andra år.. Varmt som faan va det, är alldeles röd på axlarna nu =S Sen på kvällen åkte jag, MaM å PaP till Johan&Marie. Va knott som fan där, fick panik å gick in!

Jobbat hela helgen har jag också. Å helt ensam var jag. STOLT! Le Pari`s i fredags å Mc Gills igår! Å allting gick toppenbra! Är så stolt över mej själv.

Jag & Vakten på Mc Gills räknade tillsammans, men att sätta sej å räkna massa pengar å marker klockan 01:00 på natten är inte det lättaste. Men det gick ganska bra! Fnittriga å trötta som vi var :P haha. Men efter många om och men så fick vi tillslut ihop det! GRATTIS!

Nu har jag fått schema också. Jobbar VARJE HELG hela Juli =S Ingen utgång för mej då kan man säga.. Men jag får juh pengar! Alltid nått! Men jag kan juh alltid hoppas på att jag träffar någon jag känner som kan komma å underhåll mej ;P Emma & Hannah kanske?! =)
Alltså Juli kommer bli seeeeeeena kvällar å tidiga mornar!!! Gaaaaah!
Men Hanna, tänk på pengarna :D Hihi!

Nu ska jag kolla på Titanic. Den är på tv ikväll ;P Haha! Kanske fälla en tår eller två också!
Sov GOtt!

Puss!

[Jag saknar dej.. Jag vill att det ska vara jag!!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0