Vallex =D

44467-17
VALLEX ÄR ABSOLUT BÄST!!!

Va på travet idag å kolla på när Anneli startade Vallex!! Å han vann också! Jag är SÅ STOLT!! Anneli trodde inte det för det va hårt motstånd, men jag trodde på han hela tiden så vann han! YEAH!! Han fick en turpuss av mej innan han stratade också!! GRATTIS ANNELI & VALLEX! Ni är bäst! Men för mej kommer ni alltid att vara vinnare hur det än går! Å Vallex hade juh varit dålig å stått en månda så det va hans första lopp efter det! Så gjorde han såhär bra ifrån sej! Det va det ingen som trodde! Å han gav bra också 18,1!!! Yeah! Go Vallex Go!!
Efteråt lära dom göra ett dopningsprov på han, men det va förstålig! Eftersom han gick så himla bra! Långt över allas förväntan!! Jag är SÅ STOLT!! GRATTIS ANNELI & VALLEX!!! Jag älskar er <3
Å tack för att jag fick vara hos er dom där 5 veckorna! Det va guld värt! Kommer aldrig glömma den tiden! Puss!

[Jag säger bara en sak... GO VALLEX GO!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0