When dreams are coming true...



44467-22
Ugly Me! Hihi!
Jag hade värsta bra drömmen inatt =) Tyvärr så vet jag att den aldrig kommer att slå in. Men allt va så underbart! Jag önskar att det kunde hända i verkligenheten! Det va typ som en Askungensaga. Jag va ett fult barn som slet för min elaka styvmamma, så kom den är underbara killen å räddade mej =D Å helt plötsligt vart jag värsta HOT!! En riktigt sexy lady.. Hihi! Jadu.. drömma det är underbart! Tänk om det kunde slå in bara *önska önska önska*

Jaja. Back to verkligeheten!! Skönt med lite svalt väder idag. Jag har vattnat blommor och städat. Men ingen stilig karl kom å räddade mej =S Men min riktiga mamma är iaf snäll! Hihi! Tur är väl det :D

Friends are like stars. They will always be there for you, no matter what!!
Jag har iaf dom bästaste vännerna man kan tänka sej ha <3


Amanda - Allt kommer att ordna sej! Jag lovar! Jag kommer alltid finnas här för dej! I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0