Lika som bär ;) Nelly&Hanna

Lika som bär ;) Nelly&Hanna


Jaa, visst är vi ganska lika varandra då? :P Haha! Sitter hemma hos syrran nu, har precis vaknat. Det vart ganska sent på kursen igår. Men nu ska jag jätte snart få gå ut på praktik! Yeees!! Ska bli jätte kul, å jag kommer va jätte nervös. Tur att jag visade lite stake igår då :P haha! Men det kommer säkert att gå toppen bra. Klart som sjutton att jag har lite stake i mej :P haha

Är fortfarande SÅ förbannad å arg å beviken på dej. Varför gör du såhär? Är det så vänner gör idag? Vaa?! Så jävla ruttet av dej..
Å du.. varför fortsätter du neka för? bara meningslöst nu! Gaaash! Jävla skiit!

Snart ska jag hem. Ska leka med Elin :D Har inte träffat henne på toklänge juh känns det som. Å jag är bajsbrun i händerna efter min brunutansol.. Hihi!

Jaja. hade bra! Tjingeling

[Hur i helevete kan du säga någonting sånt där?! Ditt jävla as!!!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0