Förlåt


Förlåt för igår och allt jag gjort mot dej. Du vet att jag älskar dej mer än allt i hela världen. Men vissa saker sitter bara kvar. Jag vet att man inte ska leva på gamla saker, man ska gå vidare, men vissa saker sätter sej bara kvar. Kanske är därför jag behandlar dej som jag gör. Jag har inte gått vidare från det. Jag vet att du är värd en andra chans, att du verkligen gjort dej värd en också. Så varför beter jag mej så illa mot dej som jag gör? Det vet inte ens jag... Jag försöker och försöker hela tiden, men det blir aldrig rätt. Det blir bara kattpiss av allt.
Men du och jag kommer ta oss igenom det här. Det vet jag. Jag behöver dej!
Förlåt!





Kommentarer
Postat av: Syster yster

Bråkat med mamma?

2006-11-27 @ 06:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0