Brandman

Min sambo är brandman. Och jag är mycket stolt över han. Även om jag inte visar det så bra alla gånger, men jag är iaf väldigt stolt över han.

Om vi tar igår tillexempel. Larmet gick och det brann. Han hade inte ens jour men vela ändå åka. Och, ego som man är (ibland), blir sur. För jag vill ju mycket hellre att han är hemma än att han åker iväg.
Men han åkte såklart och det va bra. För jag vill ju att han ska göra det han vill.

När han kom hem låg jag redan i sängen. För klockan va efter 23 någon gång. Så kommer han lägger sej och jag fräser å surar över att han bara åkt iväg och lämnat mej och sa massa dumma saker jag inte ens menade.
Jag vet inte ens varför jag sa det jag sa. Men jag skäms som en hund för det...
Du som alltid är så snäll och gör allt för mej. Jag ska fan bättra mej. Från och med nu!

Förlåt Magnus! Men jag är faktiskt väldigt stolt över dej. Jag ska börja visa det betydligt bättre

image296


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0