Dom absolut bästa

image283
Ni är det bästa jag har!
Ni betyder allt

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej det har varit dåligt med tränande nu faktiskt. Har ju jobbat heltid hela sommaren.. Gick en valpkurs i februari till maj, och lärde oss lite grunder. Det enda kommandot som egentligen sitter stenhårt är väl "Stanna" och det är jag så glad att han kan. Det är superbra när man är på promenad och han är lös. Han "fryser" direkt i rörelsen=) Lite seg med sitt o ligg, han är en seg personlighet tror jag.. Han gör allt men det tar tid..
Är sugen på att köra lite lydnad. Brukar göra det lite för mig själv hemma här.. Fick se ett "ekipage" köra det när vi gick på kursen så jag försöker tänka tillbaka på vad och hur de gjorde.. Skulle vara kanonkul att faktikt gå en kurs i lydnad, kanske blir av till våren?
Vore ju great om man kunde få gå en sådan gratis kurs:P
Annars tror jag att han skulle behöva någon att leka med, mamma och pappa har också hundar men de är lite äldre och rätt "sura", orkar inte med min vilda bebi några längre stunder tyvärr..
Fina bilder du lägger upp=)

2007-08-20 @ 16:33:51
URL: http://baffinbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0