Duktiga jag

Kom hem från Gävle vid fyra. Kom in två och va hemma fyra. Vart bara en snabbis. Men jag hittade Johans present så fort så det va tur. Och den kosta bara 149kr. Billigt och bra.

Sen när jag kom hem så va mamma förbi med Freja så hon är här =) Min gofiis!
Och nu sitter jag här. Har dammat, dammsugit, städat toan och torkat golven i alla rum! Så nu ser det bra ut här igen. Hoppas Magnus märker att jag har städat.. Ska bara diska den lilla disk som finns nu sen är jag klar och ska bara mysa med Magnus heeeeeeeela kvällen!

Imorrn jobbar jag bara em så jag funderar på om jag ska ta 7:30 bussen in till gävle i morgon bitti till brukshundsklubben och träna lite med Freja på agility banan. Sen tar jag 10:15 bussen hem!
Freja tyckte det va så kul det lilla jag provade med henne i måndags, så nu ska jag prova lite mer.
Har anmält oss till en agility kurs nu också på brukshundklubben. Hoppas det går bra för oss. SKulle va kul om vi blev så pass bra att vi kanske kunde tävla lite smått på nån lätt nivå.
image322
Haha! Vilket team vi är =P



Nej nu lär jag diska innan Magnus kommer hem!

image323
PUSS =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sällan mördarblicken ;D

2007-08-29 @ 18:44:49
URL: http://troosan.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha! Jag tycker iaf han är snygg ;D

2007-08-30 @ 07:30:34
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0