Gävle Cityfest och Minigolf

Igår va Magnus och jag in till gävle. Vi åkte in med 14:00 bussen så gick vi till church street och käkade där. Mums! Tror vi blev där i 2 och en halv timme. Satt och myste =)
Sen tog vi en taxi upp till min mormor och satt där ett tag. Det va trevligt! Lisan&Amanda va där också.
Efter det så gick vi några meter så kom vi hem till Magnus kompis, där va vi inte heller så länge. Vi tog en sväng förbi Emma M också men där blev vi inte alls länge. Sen tog vi en taxi till Magnus andra kompis och va där ett tag men Magnus lärde åka hem till en annan kompis och göra en sak. Haha! Sen tillbaka till Danne och sen tog vi 12 bussen hem. Jag va så himla trött. Va upp och jobbade klockan sex på morgonen + att jag hade sovit jätte dåligt på natten innan. 
Så jag va ganska trött. Magnus ville också åka hem, fast jag tror han hellre hade stannat ett tag till och sen tagit 2 bussen hem. Men han va söt som följde med =)
Magnus har jour hela helgen så det blir inge cf ikväll. Men det är ju bara ett år kvar till nästa! Haha!
Jag hade det trevligt igår iaf. Va kul att träffa Emma som jag inte sett på 100 år!

 
image247
Jag vela ta en minnesbild. Synd att jag inte blev nå bra på den!
Haha!

Idag så har vi spelat minigolf med Magnus bror, Anneli, Tilde, Melvin, Oscar och Alva (tror dom heter så =P)
Det va lite roligt. Men jag kom typ sist. Jag suger verkligen på minigolf.
Sen gick vi hem till Fredrik och Anneli och käkade pizza. Mums!
Nu sitter jag här och väntar på Magnus. Segapan =P Haha!
Men nu ringde han nyss och sa att han nästan va hemma. Bra!



image248



Nej nu ska jag lägga mej på soffan och titta på tv!
Simma lugnt!

Jag älskar dej Magnus

image245
Hon är ju så fin så jag bara måste lägga ut bilder på henne!
Finaste Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0