Hedesunda cityfest 4/5 2007

Japp, idag är det Hedesunda cityfest! Kanske hur kul som helst!!
Och idag är det precis 1 år sen Magnus och jag träffades för första gången. Jag kommer precis ihåg hur vi träffades också.....  Jag sprang och leta pappa för att jag skulle hem, och då helt plötsligt va det någon som högg tag i armen på mej. Jag vart skit rädd. Det va det Magnus, men jag hade ingen aning om vem han va, hade bara hört hans namn några ggr. Sen börja han med typ 100 frågor + att han inte trodde på att jag hade bott i hedesunda hela mitt liv.
Sen så börja han tjata om att tjejer alltid ljuger om sina telefon nummer, så fick han mitt och då lära han provringa när jag satt bredvid för att vara säker. Haha! Sen gick vi åt varsitt håll..
Nästa vecka så hade jag varit in i gävle och satt på bussen hem. Lite full va jag då. Jag satt å kolla igenom telefon så hitta jag hans nummer och undra vems det va (för jag sparade det inte) men jag hade mina aningar om att det va till han. Så jag ringde och klockan va ganska mycket. Men inget svar..
Nästa dag fick jag ett sms och jag kommer ihåg att jag blev jätte glad.
På fredag såg jag han på bussen in, när det va gävle cityfest. men jag kände mej så ful och trött för jag skulle jobba så jag bara satt mej, men sa inget till han =S Jag satt på sätet framför han dessutom =P
Sen när vi nästan va inne i gävle börja han prata lite med mej =) Sen gick vi av på samma ställe och gick åt varsitt håll..
PÅ lördagen va jag ledig och då ringde han så vi va med varann tills bussen skulle gå hem. Vi gick och  satt oss utanför ungdomsmottagningen och prata lite. OCh det va där som jag fick min första kyss av han =) Det bara bubbla i magen då och jag kände mej så lycklig.
Men nu hade vi lite bråttom till bussen och jag fick panik för jag trodde vi missa den. Sen åkte vi hem och när vi kom hem så följde han mej till Rolba och där kom pappa och hämta mej.
Och det va där allting började ta fart...........


Så nu har det alltså gått ett år. Jag blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Jag tror det va ödet att vi träffades av en slump förra året, att vi va menade för varandra.

Det har ju hänt en hel del tråkiga saker också. Vi har bråkat, den 28:e december va jag riktigt dum och jag har varit lite småsur ibland osv. Jag har sårat Magnus några ggr, fast jag önskar så att jag kunde ta tillbaka det.
Fast det är klart, jag tror nästan alla bråkar i ett förhållande. Men om man verkligen älskar varandra så kämpar man, tillsammans! Om man tycker att det är värt det. Och jag kan lova att det är verkligen värt att kämpa för Magnus. För han är det underbaraste människa jag någonsin mött!
Jag älskar dej Magnus Holmgren!

Det har hänt mer saker under det här året som också varit bra.
Jag skaffade Freja i september. Den underbaraste hund jag haft.
Jag flyttade ihop med Magnus.
Och jag klarade uppskrivningen efter 5 ggr. Så nu är det bara resten kvar!!

image246
Du&Jag
Jag älskar dej oändligt till oändligt



 

image245
Min fina Freja
Fyllde 1 år den 16:e Juli 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0