Kräftskiva

Va på kräftskiva igår hos systrarna Bohlin. Det va som en avskeds fest. Elin flyttar till Uppsala, Anna till Danmark och Lina till gävle. Kommer sakna Elin som en toooook!
Men iaf, det fanns kräftor och räkor och pajer och sallader och massa gott. Men jag åt bara paj och sallad. Inge förtjust alls i kräftor och räkor. BLÄ!

Sen blev det 5kamp. Jag va med Elins lag och vi vann =) Fast Magnus tyckte inte att vi vann, så... Vi kanske förlora ändå, eller vi kom 2:a då.
Det va en grej när man skulle knyta en korv mellan benen och sen jucka upp den så man kunde bita i den. Man fick inte anväda händerna. Det va skit svårt. Men jag kom på ett knep, jag satt fast min mellan låren så kom jag åt att ta en tugga (korven va god faktiskt=P) Och då sa Magnus att det va FUSK, men sen sa han åt alla i sitt lag att göra så också. Haha! Så mitt knep va bra. Jag använde ju inte händerna, så jag va SMART =P Haha! För en gångs skull.

Sen vart det Sing star å sånt. Det va roligt det med. Jag är verkligen kass på det. Men jag vann ibland iaf, så jag kanske är helt värdelös ändå ;)

Magnus och jag la in en hälsning också på Annas webcam. HAHA! Den är nog ganska ful!

Vart lite små tjaffs mellan mej och Magnus, men det löste sej ganska fort. Det va bra!
Jag som va lite töntig bara.
Tur att vi blev vänner. Jag älskar han för mycket för att vara ovänner.
Magnus, du betyder allt för mej!


Jag älskar dej!


Nu ska jag upp till mamma och pappa. Cissi kommer ut så vi ska spåra med Freja, det ska bli kul. Hoppas det går bra. Sen ska jag iväg och jobba klockan 15:00. URK! Orkar inte. Jag vill ju hellre vara hemma och mysa med Magnus..
Fast jag tror vi ska ha en söndag i sängen imorrn. Med film maraton och massa mys =)
Hoppas han vill det!

Nej nu ska jag till mor&far och vänta på Cissi!

Tack för en trevlig kväll igår! Hoppas allt går bra för er alla 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0