Kvigor

Va ner till ön idag och skulle hämta hem 5 stycken kvigor. Vi fick med oss 6 stycken =P 4 av dom skulle iaf hem. Den sista va så jobbig och störd att vi inte fick med na. Vi skulle behövt vara en till där nere. Lite svårt när man är 2 stycken bara. Men men, det va iaf lite kul..

Jag hade ju tänkt ta 11:55 bussen till den stora staden och köpa present åt min bror. Men det tog längre tid nere på ön än vad jag hade räknat med så jag får ta 13:10 bussen istället.
Hoppas jag hittar nå fina och billiga glas åt han då. Fick ju inte så bra lön. Men jag har ju jobbat väldigt lite också så jag får väl skylla mej själv.
Men det vart lite snålt den här månaden iaf. 800 lära jag betala mamma för Frejas försökring (vi delar på den) + 400 som jag lånade av henne i måndags för min lön hade inte kommit in.
 2200 till Magnus (hyra&min nya telefon, Som jag ÄLSKAR), sen ska jag till tandläkaren den 10:e September och det kostar 420kr!?
Sen ska jag betala avgiften på agilitkursen jag ska gå, 500 (vet ej om jag lär betala det den här månaden eller inte).
Johans present jag ska köpa idag kostar säkert 200.
Och sen ska jag ev till gröna lund på söndag med Magnus, mamma, pappa, johan, marie, jens kanske malin, kanske sophie och anders och kanske lisa. Och då måste jag ha iaf 400.
Så då har jag alltså 2080 kr kvar att leva för resten av månaden. KUL ELLER INTE!!!
Och dessutom så är jag I STORT BEHOV av att klippa topparna och det går på typ 200 så då har jag bara 1880 kr kvar att leva för!!
GAAAAAAAAAH! Önskar jag hade tok mycket pengar. Allt skulle bli så mycket lättare då!
Och ja, jag vet att jag kan jobba mycket mer än vad jag gör! Men det vill jag inte, för jag tycker inte alls om mitt jobb. Hoppas på ett nytt jobb så snart som möjligt


Nej nu jäklar lär jag skynda och duscha så jag hinner med nästa buss!
JAG SAKNAR DEJ MAGNUS! PUSS ÄLSKAR DEJ!


image317
Hon är ju bara för SNYGG

Och han också. MINA SNYGGINGAR =) Kärlek till er!
image318

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0