L E S S

Något less jag är på jobbet nu. Har ont i magen alltid innan jag ska åka dit. Och dessutom så har jag gjort hela jobbet innan jag kommer dit. I huvudet. För jag vet precis vad jag ska göra.
GAAAAAAAH! Man ska väl inte må dåligt över sitt jobb?!
Nej nu måste jag fan få ett nytt snart. Håller ju på leta för fullt!
Blir ju dessutom på lite dåligt humör pga att jag tröttnat på jobbet. Och vem går det ut över då?! Joo, Magnus. Han får lida för att jag har lessnat på jobbet. Stackarn! Han som alltid ställer upp för mej och är så snäll, han ska väl inte behöva stå ut med mitt sura humör och gnäll.

Och ännu mer LESS blir jag när han inte sätter in lönen i tid!!!
Min tanke idag va att jag skulle in och köpa sele och spårlina till Freja. Och ev ett nytt koppel (då jag upptäckte att hon tuggat sönder sitt igår =P) Men det kan jag inte nu. För jag har INGA pengar...

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Nu ska jag vila ett tag.
Puss Jag älskar dej Magnus

Kommentarer
Postat av: hannah

jag är less på mitt jobb också! tänker gifta mig rik med kim! ;D

2007-08-28 @ 23:48:01
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0