Leeeeedig =)

Japp. Nu är jag ledig tills på lördag kväll. Det ska bli så skönt med lite sov mornar nu! Hade jätte svårt att ta mej upp i morse, Magnus fick slita upp mej ur sängen! Haha! Men tillslut kom jag upp, åt en macka och sen begav jag mej mot mina kor!
Men nu är jag hemma igen. Ska duscha, diska och ut med Freja. Sen tar jag bussen till mormor och väntar på att vi ska åka och titta på dom söta små valparna. Undra tro vilken Amanda väljer av dom!
Men hon lär ju bli lite chockad när det står 5 stycken på farstukvisten och vill kolla på dom!
Kul ska det bli, alltid mysigt att kolla på valpar!

Magnus kommer nog sent hem idag också, han är i borlänge och jobbar. S U C K!


Nej nu väntar disken. Ursh och blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0