Söndag!

Japp då va det söndag igen.
Jag har haft en trevlig och mysig helg iaf.
Kräftskiva hos systrarna Bohlin i fredags.
Myskväll med Magnus i lördags.

Nu ska vi upp till mamma. Magnus ska springa en sväng, sen ska vi kolla på Beckfilmen. Vi kollar i stort sett på alltid på Beckfilmerna där på söndagar.
Och efter det blir det hem och sussa. Upp tidigt imorrn igen.
Veckan börjar lugnt iaf. Fm måndag och tisdag, sen blir det heldagar onsdag-fredag. Ska bli skönt att va ledig heela helgen iaf. Va ett tag sen jag va det. Iofs har jag ju bara jobbat ett pass på helger förr så det har inte varit så jobbigt. Men men, skönt ska det bli.


Idag flyttade Elin till Uppsala =( Jag kommer sakna ihjäl mej efter henne! Min bästa vän...
Jag tror det kommer gå jätte bra för dej puman!
Lycka till med allt!

image280
Elin Hanna



Jag älskar dej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0