Spöken, finns dom?

Jag har alltid trott på spöken, lite till och från. Har ju hört massa historier om folk som sett spöken och det låter ju så trovärdigt. Mamma har sett spöken och min moster också tror jag.

Igår så skulle Magnus ha hålslagaren, men han hittade den inte. Han letade som en tok i stort sett överallt och jag hade inte rört den. Till slut gav han upp.
Men imorse innan han for till jobbet, då stog den på bordet där han hade letat igår!? Konstigt. Antigen så är han blind eller så finns det ett spöke hemma hos oss.
Eller så är det den lilla flodhästen som bor i väggen som hade lånat den på dagen och sen lämnat tillbaka den på natten då vi sov =P
Skumt skumt....


Kommentarer
Postat av: mange_lee

Den kan inte stått där i går jag tog ju av allt från bordet
o stälde tillbaka det igen när jag letade. kan ju inte ha hålti den o inte hittat den:P

2007-08-01 @ 12:34:48
URL: http://mangelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0