Hallå!

Va ett bra tag sen jag skrev nu. Men vi har inte haft internet på typ 2 veckor.

Det som har hänt är väl att Magnus&jag har flyttat.
Och så upptäckte vi att 3an på backarn har kommit ut nu och vi hade nog fått den, för Magnus hade mer poäng än den som ligger först i kö på den nu. Lite surt läge, det är mitt fel, hade vi bara väntat så...
Men det är ju fint i den som vi bor i nu också!


Den 24:e va vi ut på krogen på typ hur länge som helst med Per och Lillan.
Det va riktigt roligt faktiskt. Vi skulle ta 12bussen hem för Lillan skulle jobba dagen efter, men vi missade den och 2 bussen. Så klockan 4 va vi hemma. Haha!
Men jag hade iaf hur kul som helst!

image457
image458
Söt Magnus :)


Och den 27:e började jag jobba på Systembolaget i Valbo.
Jobbat tisdag - lördag förra veckan. Va på Parkbadet i söndags.
Så jobbade jag där igår. Är ledig idag så ska jag jobba onsdag - lördag sen.
Näata vecka så jobbar jag måndag - lördag. Så det är mycket jobb nu, men kul!
Alla är så himla snälla och trevliga.

K-E ringde mej igår och bjöd mej och Magnus på julbord också. Tycker det va jätte snällt av han!
Dagen före ska vi på julbord med Magnus jobb. Kul kul!

Jag har fått ett tvspel av Magnus också :) Gullunge!

Nee nu ska jag till stallet!
Puss älskar dej Magnus!

Kommentarer
Postat av: mange_lee

Jag kan bo vart som hälst bara jagv bor med dej! (eller inte rosegård eller nått annat getto.

2007-12-04 @ 12:25:06
URL: http://mangelee.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vart har ni flyttat då? In till Gävle eller?

Japp, vi har tagit hand om Cirrus syster också, hon mådde inte så bra i sitt förra hem så hon fick flytta till oss=)

2007-12-05 @ 10:46:13
URL: http://ceccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0