Måndag

Måndag och 7 dagar kvar till jul. Mys!
Ledig idag, ska tvätta och städa lite. Iaf dammsuga.
Jag vill få upp allt på väggarna nu också. Och gardiner!!! Känns tomt utan!
Men i övrigt så har vi kommit iordning gnaska bra nu!

Hoppas att Matts kan hjälpa mej med hyllan i badrummet idag medans Magnus är på julbord.
Gott med julbord, men Magnus och jag va på två stycken tillsammans i helgen. På fredagen med hans jobb i Högbo, det va tokmysigt där och super god mat. Synd att kvällen sluta som den gjorde, mitt fel. Ska bli bättre.
I lördags va vi på julbord med min gamla chef K-E, inte lika mysigt och inte lika god mat, men gott va det iaf.
Sen gick vi till Per och Lillan och sjöng sing star och greja!
Förutom det lilla som blev i fredags har jag haft en riktigt trevlig helg.

Jag passade Jarmo en stund i lördag också. Gick till åkern vid John&Kerstin och släppte dom där. Fan va dom sprang och Jarmo har blivit snabbare än Freja nu och hon är skit sur för det haha!

image461

Så fort hon kom nära så naffsa hon han i bakbenen :P
image462

image463


Nee nu ska jag ut med Freja en sväng!

Det är gott med korv :P
image464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0