Snusk!

Jaa snusk! Jag är ett snusk nu.
Jag har fått munherpes igen, beror på att jag är lite förkyld.
Ursh, hatar att ha det, men jag är ganska lyckligt lottad ändå. Finns dom som har herpes 20 ggr värre än mej. I typ hela ansiktet osv.

Magnus tycker jag är snuskig när jag har sånna också =P
Jag får eskimåpussar, fast han drar in läpparna. Haha!
Jag får väl nöja mej med att han pussar mej på kinden istället då!
Skulle va piss för han om han blev smittad.

Joo veckan då. Jobbade måndag, onsdag, fredag och idag. Va hemma i onsdags pga av min nackspärr, som för övrigt är mycket bättre nu. Värst på morgonen!
Idag va det tok mycket folk på systemet.
Ledig imorrn sen är det jobb måndag - fredag. Men pengar blir det =)

I helgen ska vi på julbord. På fredag med Magnus jobb och på lördag med min gamla chef K-E.
Han va så gullig när han ringde och bjöd både mej och Magnus. Hur snällt som helst. Jag har köpt en liten julklapp till han också.

Nee nu ska jag se på lite mer Simpson innan jag duschar. Ska kramas massa med Magnus också. Inge kul när man inte kan pussas =(

Jag älskar dej Magnus Holmgren!
Du är mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Usch, jag får det när jag är förkyld jag med=(

2007-12-19 @ 10:00:49
URL: http://ceccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0