Gott nytt år!

Igår gjorde jag mat åt Magnus =) Helt själv också *stolt*
Jag tyckte det inte vart så gott, men det gjorde han! Så nu klarar han sej nog i framtiden =P hihi!
Sen gick vi till hans kompis å satt där ett tag. Å sen gick vi till folkan å höll på att bli ihjäl skjutna av massa raketer =P haha!  Vart kvar där ett tag, sen gick vi hem och mööös! <3
Kanske den bästa nyårsafton på länge! Jag fick ju vara med den jag älskar =)
Fick frukost hos han mor&far idag! Nu har vi legat i sängen å kollat på film och bara gosat =) Han kommer nog tillbaka snart. Hoppas vi åker till max. SKulle vara hur gott som helst!

GOTT NYTT ÅR!
2007

Seriöst, kan man bli kärare än såhär?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0