Kort kort kort!!!

44467-138
Se va kort mitt hår är nu!!!
 Aaaahhhhh!

Va till Emma idag och tog ur mitt hååår! Gaaah, känns som om jag inte har nå hår kvar alls! Men det va ändå himlans skönt att ta ut det också. Fast jag kommer sakna det snart =P Hade tänkt låta det vila lite nu kanske. Gå till frissan och fixa det värsta. Typ topparna och utväxten. Sen ska det få semester ett tag, eller iaf i en månad =P
Emma lockade hårtet på mej sen med sina värmespolar (tror jag det va) Jag fick värsta 70tals frillan ju! Haha! Såg för taaaaskit ut. Men sen blev det snyggt =) När jag tog på mej kepsen sen så va det värsta pudelfluffet på sidorna så jag såg ut som en stridskärring =P HAHA!
Aja, skönt att det är ute nu iaf! Men jag gissar att dom kommer komma tillbaka snart! =)

Nu ska jag bara sitta här och vänta på att Magnus ska komma hem!
Hoppas han skyndar sej, för jag saknar han =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0