Torsdag = snart helg

image223


Japp, då va det helg snart igen. Men det blir en lugn helg, jag jobbar båda lördag och söndag! Och sen hela veckan efter det tills lördag. Inte ledig en ända dag! Segt, men jag överlever nog! Ser verkligen fram emot min nästa lediga vecka som är vecka 30.

I tisdags va Magnus och jag ner till ön, det va roligt! Träffade Elin där så hon va med oss hela kvällen. Så träffa jag Emelie L också, henne har jag inte sett på evigheter!
Vi åkte hem tidigt med mamma, bror och Marie. Elin följde med Magnus och mej hem! Men jag somna på soffan innan jag knappt hunnit sätta mej på den =P Så Elin fick roa Magnus hela natten!
Gick iaf och la mej i sängen när jag vaknade till, sen kom elin och magnus och la sej på varsin sida av mej.
Vaknade vid fem igen av det va så jäkla hett så jag lära gå och lägga mej på soffan ett tag. Vaknade sju igen och skulle gå tillbaka till sängen, men då fick jag knappt lägga mej där för Magnus =P HAHA! Tillslut flytta han på sej =)
Elin va kvar nästan hela dagen och kolla på film och myste med oss. Fast Magnus och jag åkte iväg en halvtimme och kikade på ett hus, men det blev inget av med det!
Jag hade en trevlig tisdag och onsdag iaf =) Mys pys


Jag älskar dej Magnus, du är mitt allt, hela min värld!


image222

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jäklarns vad snygg du var Hanna!

2007-07-12 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0