Trött!

Shiiiit va segt det är att gå upp tidigt på mornarna nu igen! Skulle göra vad som helst för att få sova lite längre. Men jag är iaf ledig fredag lördag så det ska bli skönt.

Ska snart sätta mej ner och skriva ett personligt brev (om jag orkar) och sen ska Magnus hjälpa mej med mitt cv. Ska söka massa nya jobb nu. Vill verkligen byta.
SKa söka på Cubus i gävle och Parkbadet i sandviken och massa massa mer! Så jag hoppas att jag får nått!

Neej, jag skiter i brevet nu och åker till pappa och gosar med Frej Frej för hon är där. Min gofis!
Fixar brevet ikväll när jag kommer hem från jobbet.

image242


Kommentarer
Postat av: mange_lee

Då får du skriva på papper för jag ska ha datorn. puss

2007-07-31 @ 12:42:58
URL: http://mange_lee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0