Veterinären

Va till veterinären med Freja i onsdags för hon skulle vaccineras. Det gick inte så bra =P Det behövdes 2 assistenter och en veterinär för att hålla henne. Hon är stark som fan! MEn det gick tillslut.
GJorde en allmän koll också och kolla ögon, öron, mun, lyssna på hjärta&lugnor osv. Och hon va helt frisk!
10,5 kilo vägde hon. OCh Magnus som säger att hon är tjock. PYTT! DOm sa att hon va fin i hullet, så det så ;)
Men men, det gick iaf. Nu är det ett år kvar till nästa gång som tur är =P Haha!

image236


Nu sitter jag här och väntar på att dom ska ringa från hälocentralen. Dom sa att dom skulle ringa före 14:30, men jag har inte hört ett ljud därifrån än. Så nu får dom allt skynda sej, ska ju till s-viken snart!
Och ikväll ska jag & magnus in och äta i gävle. MUMS!!

Lediga veckan är snart slut. PISS!
Hoppas på ett nytt jobb snart!

Jag älskar dej Magnus










 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Naaw, Stackars Freja! Ha så trevligt ikväll :)

2007-07-27 @ 15:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0