Helgen är över

Nu är ännu en midsommar över!

I fredags va vi hem till Magnus farbror, det va trevligt! Och mysigt!
Sen åkte vi med pappa ner till sandsnäs och gick runt! Mysgit det med! Jag badade naken med två tjejer! HAHA! Men dom va klart mycket finare än jag. Och smalare!
Vart iaf inte kvar så länge på där nere. Pappa körde hem oss igen. Fast han skjutsade hem en flamma från gbg också som jag tror Magnus blev lite förtjust i =P FLÖRT FLÖRT! När Rickard och Fia hade hoppat ur så satt han fortfarande kvar tok nära henne. Men men, jag tror iaf inte han skulle göra nått. Men LITE sotis blev jag, och jag som aldrig brukar bli det...
PÅ lördag morgon när vi vakna så va det kaos i lägenheten! Säkert jag som hade rivit den =P HAHA!

Lördag kväll = inga kommentarer
Den kvällen sabbade jag!

Men i övrig så har det varit en TOPPEN midsommar! Min bästa =)

Den här veckan blir det jobb ändå till fredag, kanske lördag också. Sen har jag ledigt en hel vecka! Och nästa vecka så fyller jag ju 20 år =) Fatta gammal jag blir haha!

Nu ska jag plugga!

Jag älskar dej Magnus. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0