Jobba...

Ska snart åka tillbaka till jobbet. Segt! Speciellt när Magnus kommer hem strax efter att jag har åkt. Då vill ju jag vara hemma och mysa med han =(
Men jag kommer ju hem vid sex och sen ska vi in på bio ikväll, tror jag! Mys pys!

Imorrn är jag ledig. Skönt skönt! Men sen jobbar jag lördag och söndag. Inte skönt inte skönt =P
Men magnus ska nog med på lördag så det blir kul =)

Det blev värsta åskan här nyss och jag som är livrädd för den =S Freja vart minst lika rädd för smällen som jag! Önskar verkligen att Magnus va hemma nu så jag slapp sitta här själv och gömma mej under täcket =P

Nu ska jag tillbaka till mina flickor =P HAHA


Jag älskar dej Magnus Holmgren



image190
Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0