Måndag

Alltid lika tråkigt med måndagar! Men jag jobbar bara 2 dagar till den här veckan sen är jag ledig heela midsommar =) Det ska bli hur skönt som helst! Ser verkligen fram emot mina långa sköna sovmornar med Magnus och Freja!
Nästa vecka jobbar jag bara 5 dagar och efter det är jag ledig i 9 dagar =) Skönt skönt. Så fyller jag ju år den veckan också. Hela 20 år! Ojojoj, vad gammal jag börjar bli! Haha!

Jag är nervös... Hoppas verkligen Magnus och jag får det där så vi kan flytta! Skulle vara hur underbart som helst! Så jag håller tummarna för fullt! Fast jag har en känsla av att vi inte får det.. men man ska inte vara så negativ.
Den som lever får se!

Måste plugga som tusan nu också om jag ska klara uppskrivningen. Femte gången gillt eller? =P
Fan va kass jag är som itne har klarat det än.. Men nu har jag fått lånat Elins bok så jag hoppas det går bättre med den!


Snart midsommar också. LÄNGTAR! Jag tror eller jag vet att jag kommer få en toppen midsommar med Magnus! Nått annat kan du ju inte bli när jag är med han! =)
Han är U N D E R B A R

Nu ska jag kila till Ica. Det va inte kul att göra frukost i morse. EFter jag hade rostat mina mackor så såg jag att det va mögel på dom. URK! Så jag fick ta dom andra som låg i frysen istället och äta dom med bara smör, för vi har inge pålägg, tråk!!! Så nu är det dags att fylla på lite =)


image192
Freja 14 veckor



att djupt älska någon ger dig styrka
att vara djupt älskad av någon ger dig mod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0