Blää

Jag kom hem från jobbet för ett tag sen och har ätit och busat med Freja =P Haha.
Idag va det tok-segt att jobba + att det är så himla varmt där inne!!! Jag höll på att svettas ihjäl idag! BLÄ! Men... jag överlevde idag också =P Haha

Förresten btw så är jag nog ledig hela helgen nästa vecka =) YES!!! Fast iofs så måste jag vara ledig kom jag på nu. Jag ska va på brukshundklubben klockan 10 på lördag morgon. Sen på söndagen skulle jag ju ändå få vara ledig så.. Å jag vet inte hur lång tid det tar på lördag och jag har noll lust att stressa!
Så jag måste prata med K-E imorrn så han vet nu i förväg vad han har att vänta sej!! Då kan ha kanske fixa så Sofia kan jobba.. Å dessutom så ska jag ju jobba hela den här helgen så jag borde få vara ledig nästa!

Nu ska jag duscha! Sen plugga och vänta på Magnus! Jag längtar såååååååå tills han kommer hem! =) MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0