Jag älskar dej

K?rlek

Helgen har varit skum, på ett mycket dåligt sätt...
Fredagen började faktiskt riktigt bra, men sen på kvällen spårade ALLT ut. Allt, allt och bara allt.
Sen när vi vakna på lördag va jag dum nog och gjorde sådär, fast jag inte ens ville att det skulle bli så, men det va tur att det löste sej! Att jag fick komma tillbaka. Sen på dan va det väl inte så himlans bra eller det va långt ifrån bra mellan oss, och det kändes jobbigt. Riktigt jobbigt..
Sen åkte Magnus till gävle vid 5 och då hade det blivit lite bättre. Vi hade pratat så då kändes det lite bättre iaf. Så va vi vänner jätte länge, sen blev det bara kattpiss av allt igen. Och det va mitt fel. Det är jag som är töntig och tänker inte så mycket. Jag måste verkligen bli bättre!

Jag älskar dej Magnus.
Förlåt för allt som blev i helgen, vi får nog skärpa oss båda två.
Jag vill  verkligen inte att det ska ta slut.
Du är mitt allt och jag kommer alltid att älska dej!




Det är när man står inför risken att förlora något, som man inser hur viktigt det egentligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0