Ojojoj!

Om ett tag kommer Cissi hit och ska hälsa på. Sen ska jag till valbo och rida! Det ska bli skit kul, men jag har inte suttit på en häst på säkert ett halvår =S Få se hur det går då =P Kommer nog ha träningsverk till tusen imorrn då! Haha! Men det är det värt =)

Magnus skrämde skiten ur mej inatt =P haha! Han bara flög upp i sängen och sen landa han å la sej så nära väggen han kunde. Jag vart så rädd att jag lära gå å kissa =P Men sen väckte jag han så han fick krypa närmare mej så somnade jag om igen =) Mysigt!


In my heart there'll always be a place for you for all my life
I'll keep a part of you with me
And everywhere I am there you'll be





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0