REGN!!

image159













































Det bara regnar och regnar hela tiden! Usch va tråkit! Men jag hoppas verkligen inte det blir kallare nu så det blir massa mycket is! Kanske är det våren som är på väg.. Va mysigt =) Jag tycker verkligen om våren! Jag tyckler om vinter också, men nu får den faktiskt vara över. Tycker jag

Btw så anmälde jag Freja till en unghundskurs, men jag kom inte med. Jag kom som 2:a reserv istället. Men igår så ringde hon och sa att det va sex stycken som höll på utbilda sej till intruktörer, så hon fråga om jag ville gå för en sån istället och det skulle inte kosta någonting ;) Me like! Så nu får jag en typ "prviatlärare" som bara är med mej och Freja hela tiden och bara hjälper oss! Det ska bli kul som fan! Hon verkar vilja träna ganska mycket med oss så vi kanskle kan ställa upp i en lättare lydnasklass. Det skulle vara kul som fan! Och jag tror vi kommer fixa det =) Vi kommer bli ett toppen ekipage! Yeah! =P
Imorrn så skulle hon som jag ska hjälpa mej, Cissi, komma ut och hälsa på oss och se vilka vi va typ :) Så kör vi igång i slutet av den här månaden typ med träningen  =)

44467-152
Fixar vi det tro?! =P



Och en sak till.... i maj har jag uppskriving för körkortet =) Önska mej lycka till redan nu. Kan VERKLIGEN behövas ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!

2007-03-08 @ 11:51:57
URL: http://lejonkungens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0