SAMBO =)

image172
Jag har flyttat in hos Magnus. SÅ nu är vi sambos =) OCh allt känns så himla bra! Jag är sååå lycklig!!!
Magnus är det bästa som har hänt mej =) Allt känns toppen! Livet leker!
Jag älskar dej!


Btw så kuggade jag IGEN på uppskrivningen i onsdags. FUCK! Aja, bara fixa en ny tid och tokplugga.
Underbaraste har ju lovat att hjälpa mej =) Även fast jag är ett hopplöst fall! =P




image166

LITEN HAR BLIVIT STOR!!
I onsdags började Freja att löpa!
Har varit lite orligt för henne för hon har varit så dålig, men sen kom mensen och det va en lättad.
Så nu har Freja blivit vuxen =P
Min lilla bääs, är hon inte så så säg =)

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe mensen ;P

2007-05-20 @ 19:19:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0