Trejde gången gillt?

image175
Se så duktig jag är =P
HAHA!

Idag är det tredje gången gillt. Eller jag hoppas på det iaf. Orkar fan inte sätta mej där igen!
Så nu håller jag tummarna för fullt =)


image176
Hanna & Söta Freja

Nu är Frejas första löpt snart över. Det ska bli skönt så hon slipper ha sina hemska trosor =P
Ringde till vetrinärerna och hörde va det kosta att kastrera henne, funderar på att göra det för jag ska ju ändå inte ha nå valpar.
Men det kostade 6000-7000!!!!!!!!! Dyrt som fan, så fanns det en LITEN risk att dom kan bli inkontinenta. Så jag vill inte betala så mycket och veta att hon kanske kan bli det.. Så då får hon löpa 2 ggr om året istället!


image177
Min fina Freja
Hon blir 11 månader snart!
Tänk vad tiden går fort =)


image172
Jag älskar dej mera och mest =)
Du är underbar

Hoppas verkligen vi får det där huset så vi kan flytta dit i sommar!
Det skulle vara så perfekt och undebart. Och Freja skulle älska det!

Jag älskar dej över allt annat Magnus!
Du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0