Barbacka tur

Japp så blev det. Skrittade ut en kort sväng barbacka på Hopi idag.
Det gick bra. Galoppa en lite bit också. Kul kul! Synd bara att hon ska rusa så himla mycket.
Men det va iaf en mysig tur. Härligt väder och mys pys häst =)

När jag kom tillbaka till stallet så mockade jag och släppte ut Leo såg ut som han ville ut en sväng från hundgården. Han sprang massa runt huset och stallet hela tiden.
Tillslut la han sej och valla på hästarna.
Tog in han innan jag åkte hem.

Snacka skillnad på lydigheten mellan Freja och Leo. Han är hur duktig som helt. Men det sägs ju att borde collien är den lydigaste och klokaste hundrasen.
Freja är ganska lydig ändå, men långt ifrån som Leo. Men det kommer nog nån dag det också. Hon är på väg =)

Nee om jag ska ta tag i disken nu innan jag ska tillbaka till jobbet igen.
SKulle helst av allt vela lägga mej på soffan och vila för jag har så himla ont i ryggen. Men det behövs diska och städa i stort sett i hela lägenheten =P
Längtar SÅ tills vi flyttar härifrån.
Hoppas vi får huset och att jag får nytt jobb!

image433

image434
MUUUUUUUUU =P

Kommentarer
Postat av: mange_lee

Save the cows, eat pussy!!!

2007-11-01 @ 13:36:24
URL: http://mangelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0