Förkyld?!

Näsan rinner, halsen gör ont, huvudet gör ont, kallsvettas. Är det e förkylning som är påväg att bryta ut tro?
Undrar om jag ska jobba idag eller inte. Ska ju jobba på badhuset mellan 18-21 men jag vet inte om jag orkar när det känns såhär. Näsan är ju lite bättre, men jag tror jag kanske blir hemma och vilar upp mej istället. Ska prata med mamma först bara =P


image446
Min tatto =P

Jag har verkligen breda höfter jag. Och en STOR stjärt.
Men inte ska man klaga inte.
Fast min mage och rygg kan jag klaga på, det är dags att göra något åt det.
Snarast!

image447
Malin&Jag
Haha!


Ne nu ska jag duscha, kanske känns bättre sen.

Förlåt för imorse Magnus. Förlåt.
Jag älskar dej, alltid!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, den bilden måste vara riktigt gammal!! haha! puss på dig gumman :)

2007-11-15 @ 19:25:50
Postat av: mange_lee

Va ni lite fulla där?
bulls eye tatuering:D

2007-11-16 @ 08:53:49
URL: http://mangelee.blogg.se
Postat av: Anonym

jättefin tatuering.

Fint med stor stjärt och breda höfter!

2009-10-11 @ 00:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0