Från inget till tre till två

Jaa så det kan gå.
Jag har ju extra jobb på parkbadet redan.
I måndags fick Lillan&jag jobb på Toysrus tills den 31:a december.
Men idag så ringde han från Systembolaget i Valbo.
Han frågade om jag fortfarande va intresserad av att jobba hos dom. JA såklart sa jag!

Sen vart det lite mycket. Parkbadet, Toysrus & systemet.
Så jag ringde till Toysrus nyss men då sa han att det va ingen idé att jag skulle jobba där om jag hade fått mer jobb på systemet så.. Jag får pussla ihop det med Parkbadet nu. Men jag är ändå så himla glad.
Fast jag fattade inte om det bara är juljobb på systemet eller om det är fortsättning sen också. Vart lite förvirrad och hann inte fråga. Men jag ska ju dit på tisdag och jobba min första dag, får prata med han då. Iofs så sa han att jag inte kommer få jobba heltid i början, så vem vet?!
Hoppas på fortsättning iaf!

Jobbade min sista dag hos kossorna idag. Eller iaf den sista dagen på väldigt länge, kommer säkert hoppa in där någongång om jag har tid och han behöver hjälp.
Även fast det kändes hur skönt som helst att göra sista dagen hos korna så kommer jag ändå sakna dom. Tro det eller ej så har faktiskt alla kor olika personligheter och jag har lärt mej alla kor utantill. Mjölkkorna iaf och några kalvar. Tog ett "tårögt" farväl av dom idag.

Men i övrigt, fan vilken bra dag detta har varit.
Först jobb på systemet och sen fick vi reda på att vi får lägenheten denna här veckan. Så vi flyttar till helgen. Magnus och jag.


Så nu är det hejdå kor
 image455

och systemet här kommer jag! =)
image456

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Söta kossor! :)

Ha en kanonbra onsdagskväll! ♥

2007-11-21 @ 18:54:30
URL: http://classiiic.blogg.se
Postat av: ebba

Du har inte några bra tips på hur man blir av med en förkyldning? :) Tack!

2007-11-21 @ 18:58:46
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: elin

Va? vad har ni fått för lägenhet? Intemycket man får veta nu för tiden :S
Btw Grattis till jobbet

2007-11-21 @ 20:14:18
Postat av: Cecilia

Vad modiga ni är som går och söker jobb sådär! Grattis till alla jobben!

Hur är det med Freja då? Tränar ni fortfarande agility? =)

2007-11-22 @ 19:11:08
URL: http://ceccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0