Natt

Klockan är nu 03:24 och här sitter jag vid datorn vaken. Magnus degar framför tven.
Vi kom nyss hem från Lillan&Per.
Vi har kollat på film och spelat fia med knuff.
Pratat och haft en trevligt och mysig kväll/natt.
Fast jag tror sängen väntar på mej och Magnus nu.
Men jag är inte så trött, fast lite bra att gå och sova nu.

Igår så åkte jag till min syster och umgicks med henne och Charlie.
Vid fem kom Magnus in, så vi vart kvar hos henne tills typ halv åtta.
Sen åkte vi ner på stan och käkade. Mums!
Efter det så gick vi en sväng till Bilagan =P Sophe och M-L va där.
Klockan 00:15 så tog vi bussen som ledde oss hem mot Hedesunda.
Vi sov som stockar på bussen, men det va ett snällt par som väckte oss när vi va framme.
Annars hade vi fått åkt med hela vägen till Gysinge, haha! Det hade inte varit lyckat!
Vi eller iaf jag somnade som en stock så fort jag mötte kudden med huvudet.
Jag hade iaf en jätte trevlig och rolig kväll.

Veckan som kommer så jobbar jag bara 3 pass hos K-E. Skönt skönt.
Ska jobba på parkbadet också. Torsdag och lördag. Men jag är ledig nu tills på onsdag.
På måndag och tisdag så ska jag och Lillan åka till till valbo och gävle och söka en massa jobb.
Hoppas på att vi får nått som passar. Och samma ställe skulle inte vara helt fel heller.
Men vi får se vad som händer och sker!


Nee sängen here we come

image452
Tant Hanna och Charlie!


Utifall ingen vet så Ä L S K A R jag Magnus Holmgren mer än allt annat i hela vida världen.
Han är min, min och bara min. Han är mitt allt, hela min värld. Han lyser upp min dag. Och jag kommer alltid älska han oavsett vad som än händer.
Jag har aldrig känt mej så omtyckt och älskad av någon annan förut. Och jag som redan trodde jag visste vad kärlek var. HA, då hade jag inte träffat Magnus än. För han har visat mej vad äkta kärlek är. Och det är helt underbart. Som en stor glad klump i magen som pirrar då jag tittar på han!
Jag älskar dej Magnus, kommer alltid att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0