Nu har vi jobb...

...tills den 31:a december! Haha!
Jag och Lillan va inne i gävle och valbo idag och sökte jobb.
Vi gick in tillsammans på Toysrus och frågade dom, men då sa dom att dom hade fullt nu över jul, men vi lämnade våra CVn iaf.
När vi nyss hade kommit ut och stod och vänta på bussen så ringer det i min telefon. Då va dom från Toysrus och säger att dom behöver 2 till. Så vi gick tillbaka dit på en snabb och hastig interjuv och poff så fick vi jobbet. Haha!
Så Lillan ska dit imorrn och jag på torsdag. KUL!
Det är ju bara tills den sista december. Men jobb som jobb!

¨Fast jag kanske får på systemet i valbo också, lät ganska lovade. Fast det är också bara över jul tror jag, men iaf!
Han skulle prata med 2 andra också, men jag hoppas jag får det.
Får jag mer jobb där så kommer jag inte kunna jobba så mycket på Toysrus, men det gör inte så mycket ändå.

Lillan fick ganska bra napp på Kicks i valbo. Hon som hon hade pratat med tyckte att Lillan va så söt och fin både på utsidan&insidan. Och charmig dialekt.
Så om någon skulle bli sjuk eller nått så skulle dom ringa henne. KUL KUL!

image454
Vi fick jobb =)


Nee nu ska jag gå och pussa på Magnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0