Onsdag

Idag är det onsdag och vet ni vad det är på tv då?
BONDE SÖKER FRU =P Haha! Det måste jag se på.
Fast jag längtar ju mer till söndagen kommer och hela 3 nya avsnitt av andra avenyn kommer då. Jag måste ju se hur det går för alla nu. Spännade, spännade må jag säga.... hihi

Idag är Magnus i Borlänge och jobbar. TRÅK. Hoppas dom blir klar i tid iaf, så han inte kommer hem så sent så jag slipper somna själv. För det kan jag ju inte!
Får kramas med Freja tills han kommer hem.

Ska tillbaka och jobba klockan 15 också. Segt!
Men men, lär ju passa på att jobba nu eftersom han byter ut mej mot en yngre tjej =P Haha!
Ska bli skönt att få bli lite mer ledig också. DÅ kan jag agera hemmfru och städa och tvätta och sånt. Beroende på hur mycket jag orkar, haha!
Får vi hus så blir det annat. Då blir nog allt sånt kul istället, tror jag!


Aja, nu ska jag ta en promenad med Freja, Lillan, Per, Zipper, Jarmo & Wild.

Jag älskar dej Magnus!

image439



 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är i chocktillstånd! 2 hela nya blogginlägg!

2007-11-14 @ 11:24:20
URL: http://troosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0