Tankar

Jag lever i nuet
Framtiden sktämmer mej
och det förflutna ger mej ångest


Jag levde alltid efter det där förut. Nu är allt annorlunda.
Jag lever ju fortfarande i nuet, men ett så mycket bättre nu.
Framtiden skrämmer mej bara lite. Vad det ska bli av mej osv, men så länge jag har Magnus vid min sida så finns det inget som skrämmer mej. Jag kommer alltid vara trygg när han är brevid mej. Alltid.
Det ända som kanske är lite skrämmande är väl om han börjar tröttna och lämnar mej.

Det förflutna kommer ibland ikapp mej, tyvärr.
Det är mycket som jag ångrar att jag inte gjorde.
Jag kanske kunde sagt eller gjort något så hade allt kanske inte behövt hänt.
Kanske va allt mitt fel, att jag inte gjorde något åt saken när jag såg att det inte blev bättre, bara värre.
Att jag skulle varit ett bättre dotter än jag va.
Jag är nog inte alla tiders bästa dotter idag heller, men jag försöker göra så gott jag kan!

Men nuet idag är toppen!
Jag har Magnus, Freja, en underbar familj och vänner.

Även om det förflutna kommer ikapp ibland så känns det inte lika jobbigt nu, inte när jag har någon axel att luta mot. Någon som jag litar på till 101% och någon som jag älskar så himla mycket och som jag alltid kommer älska vad som än händer.
Magnus.. du är det bästa som någonsin kunnat hända mej.


Ojojoj va svammel det blev.
Hmm!

Men jag älskar dej Magnus! Över allt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0