Tredje november 2007

Igår va vi hem till Per&Lillan och sjöng sing star för fulla muggar.
Vi började sjunga efter vi fått i oss lite dricka, haha!
Vi kom vi 21:00 på kvällen och klockan 05:00 imorse va vi hemma! Haha!
Efter att Ullis och Calle hade gått så somnade vi, jag först.
Jag somna i en liten fotölj, Magnus på golvet och Per&Lillan i soffan. Fast Lillan hade gått upp och lagt sej i sängen efter ett tag.
Vaknade iaf av att jag hade tok ont i ryggen och såg att Magnus låg och sov på golvet så jag sprakade på han så han vaknade. Sen vakna Per till på soffan och kolla på klockan och då va hon 05:00, haha!
Så traskade Magnus&jag hem och sov vidare till 11:00.
Haha! Men jag hade rikigt trevligt igår. Tror vi alla blev rätt så fulla.

image436

image437

image438

image439

Tack för en super trevlig kväll!
Det lär vi göra om snart igen =)


Idag har vi varit ner till ön med Per&Lillan och gått en sväng med hundar.
Dom sprang som tokar, haha! Gull hundar!

Ikväll blir det nog bara lugnt skulle jag gissa!
Vila upp mej inför en tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0