Tvillingar

Idag när jag kom till jobbet så hade en ko kalvat. Så skulle jag gå in och kolla vad det blev och då upptäckte jag att det låg en till kalv där. Hon hade fått tvillingar, haha! Vart lite chockad. En tjur och en kviga blev det.

Jobbade på för fullt och blev klar strax före nio. Kom hem tog ut Freja en snabbis och nu hamnade jag här.
Tänkte rida idag men jag skiter i det. Är ju inte allt för roligt väder att rida i.
Ska rida på torsdag och fredag istället. Hoppas på bättre väder då och att ryggen är bättre. Den va ju bra men efter att jag somna i fotöljen hemma hos Per&Lillan så fick jag lite ont igen haha!

Igår så färgde Lillan håret på mej. Det blev ganska bra, men jag skulle vilja ha det ljusare. Hmm, ska kanske göra det efter jag klippt topparna, för det lär jag göra nu snart. Skulle kanske kunna göra håret ljusare hos frissan iofs, men det är ju så dyrt. Fattig som man är!
Aja, jag får se hur jag gör!

I morgon ska Magnus&Jag kolla på hus! Jag är så nervös, hoppas verkligen vi får det. Det skulle vara hur underbart som helst. Jag har ju så många planer för oss och huset =)
Så jag hoppas ni alla håller tummarna för oss!

Nu ska jag se på lite dobidobido!

Magnus.. Jag älskar dej mer än allt.
Jag trivs så himla bra med dej och du får mej att må så himla bra!
Du är mitt allt, hela min värld.

image442

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0