500 kronor

image427
Japp ibland har man tur.
I morse då jag va på väg till mormor så hittade jag en 500lapp på backen!
Wooohoo, lite glad man blev.
Inte varje dag en sån slant ligger på backen heller.

Jobbade på badhuset idag mellan 09:30-17:00.
Mycket folk och fullt upp hela dagen!
Kul att stå badvakt och se folk som badar.
Trodde inte killar använde badkallingar längre men jag hade fel.
Det som är det fulaste jag vet. Iaf på äldre. Småbarn gör det ju inget om dom har sånna.

Nu ska Magnus, jag och Freja åka till Gävle och hämta hans bror som har lite ont i skallen, stackarn!
Magnus ska bara bre en smörgås åt han så han kan äta nått, kanske blir bättre då.
Gullunge!

image428

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0